"Onze turnkey aanpak: 100% ontzorgen"

Eén aanspreekpunt tijdens uw gehele project.

Turnkey aanpak: lite, regular of pro


Onder een turnkey aanpak verstaan wij: 100% ontzorgen. Wij hebben alle facetten op het gebied van projectinrichting onder één dak: van ontwerp tot en met realisatie en nazorg. Het grote voordeel voor u is volledige transparantie, pragmatisch te werk gaan, korte lijnen en snél schakelen. Of het nu om een kantoor gaat, een interieur voor een school, zorginstelling of een bedrijfsrestaurant, wij richten het project turnkey in.

Zo kunnen we tegen lagere kosten en binnen gestelde tijdspaden uw doelstelling bereiken. Omdat elke organisatie uniek is en eigen keuzes wil kunnen maken in een inrichtingsproces, hebben wij verschillende mogelijkheden qua turnkey aanpak ontwikkeld: de turnkey lite, -regular and -pro versie.

Welke aanpak spreekt u het meest aan? Wij gaan graag met u in overleg.

Begeleiding bij interieurprojecten

Wij zijn een projectorganisatie. Hierdoor wordt ieder interieurproject begeleid door een vast projectteam. U wordt volledig ontzorgd, ons team werkt nauw met u en/of uw projectteam samen én u heeft alles in één hand.

Iedereen waar u mee te maken krijgt, is volledig op de hoogte van uw project, van ontwerp tot en met de realisatie.

Een projectteam bestaat (minstens) uit:

Een projectconsultant: uw 1e aanspreekpunt voor alle inrichtingsadviezen, vraagstukken over begrotingen, leveringsvoorwaarden en condities. Deze persoon draagt de eindverantwoordelijkheid voor het gehele interieurproject.

Een interieurarchitect, architect en bouwkundig ingenieur: zij zijn verantwoordelijk voor het gehele ontwerpproces waarin o.a. het concept, ontwerp, maat- en werktekeningen vallen. Daarnaast voeren zij gesprekken over detaillering, constructie, bouwtechniek en installaties met toeleveranciers, aannemers, interieurbouwers en overige derden om in nauwe samenwerking met hen het beoogde kwaliteitsniveau te realiseren, controleren en te bewaken.

Een projectmanager: fungeert als centrale spil in het team en is uw 1e aanspreekpunt tijdens de realisatiefase. Hij/zij werkt begrotingen en planningen uit, heeft de directievoering, bewaakt het taakstellende budget, begeleidt de inkoop, het proces en beslissings- en leveringsdata. Tevens neemt de projectmanager de regie in uitvoerings-, en coördinatieoverleggen. Tijdens de realisatie wordt het inhuistraject op locatie begeleid om het beoogde kwaliteitsniveau te waarborgen.

Meer expertise: afhankelijk van de behoeften worden bijvoorbeeld facility deskundigen, werkplekanalisten, externe architecten, Breaam-experts of cateraars aan het projectteam toegevoegd. Zo kunnen wij alle niveaus van projectinrichting bieden.

Een kantoor, restaurant, zorg- of onderwijsinstelling: met onze turnkey aanpak wordt u volledig ontzorgd.

Weten wie er bij ons werken in de rol van projectconsultant, interieurarchitect, architect, bouwkundig ingenieur en projectmanager? Ga naar onze teampagina en maak kennis met ons gedreven team dat samen turnkey interieurprojecten realiseert voor kantoren, overheidsinstellingen, bedrijfsrestaurants en meer!

ReVerenties van turnkey interieurprojecten

In ons portfolio vindt u diverse ReVerenties van turnkey interieurprojecten.

 

Lees ook: Wie zijn wijOnze visieOnze eigen settingDuurzaam interieur – Interieurs op diverse ambitieniveausVacatures

Neem contact op!