Bureaustoel Service – bureaustoelen van kantoor naar thuiswerkplek: wij helpen je!

19 maart 2020

Je hebt een kantoor vol goede ergonomische bureaustoelen, maar je medewerkers zitten thuis op een eetkamerstoel te werken. Dat kan anders! En daarbij schieten wij – in deze uitzonderlijke tijden – met veel plezier te hulp. Door mensen op een goede stoel te laten werken, voorkom je dat iedereen over een paar weken met rug-, nek-, en schouderklachten terug komt op kantoor.

Wij halen de bureaustoelen bij jou op kantoor op en bezorgen deze bij jouw medewerkers thuis. Een service aan je medewerkers waarmee je een win-win situatie creëert.

Ten tijden van deze bijzondere situatie rondom de bestrijding van het coronavirus waarbij de kantoren noodgedwongen gesloten zijn en iedereen thuis aan het werk is, bieden wij deze actie aan als service, dat wil zeggen: tegen kostprijs. Wij willen bedrijven gewoon helpen, omdat wij weten hoeveel verschil goed zitten kan maken in ieders gezondheid en productiviteit. Het is ook nog eens duurzaam & verantwoord: er hoeven geen nieuwe stoelen aangeschaft te worden, die na deze periode wellicht weer ongebruikt thuis staan.

Is dit iets voor jouw organisatie?

Kunnen we jou helpen en het je mensen thuis iets comfortabeler maken? Wij maken graag een voorstel op maat voor het bezorgen van bureaustoelen, afhankelijk van:

  • de locatie(s) van jouw kantoor
  • het aantal bureaustoelen dat bezorgd moet worden
  • de afstand tot de woonadressen van je medewerkers

Ons doel is om deze logistiek voor iedereen zo slim & efficiënt mogelijk te organiseren.

Voorzorgsmaatregelen

Om deze actie veilig uit te kunnen voeren, hanteren wij uiteraard veel voorzorgsmaatregelen bij het ophalen en afleveren van de stoelen;

  • onze bezorgers betreden geen woningen, maar leveren de bureaustoel aan de voordeur af
  • onze bezorgers houden 2 meter afstand tot personen, rijden alleen en desinfecteren hun handen na elke afgeleverde bureaustoel
  • ontvangers moeten met een eigen pen een afleverbon tekenen

Bel of mail voor meer info

Wil je meer weten, bel ons op 030-214 22 55 of mail naar info@rever.nl. We zullen je dan ook van meer informatie voorzien hoe deze actie precies in z’n werk gaat, en hoe we er zo snel mogelijk voor zullen zorgen dat jouw mensen thuis ergonomisch verantwoord kunnen werken.

We helpen jou en je collega’s met heel veel plezier aan een goede ergonomische bureaustoel voor op de thuiswerkplek, samen & met een positieve mindset komen we deze tijden van crisis te boven!

Kunnen we je nog ergens anders bij helpen? Laat het ons weten! We denken heel graag met je mee in diverse huisvestingsvraagstukken waar je in de huidige situatie tegenaan loopt.

Wil je de werkomgeving circulair inrichten?

Lees dan nu onze whitepaper over circulair inkopen en beheren van de werkomgeving.