Veelgestelde vragen

Voor wie graag eerst even checkt

Bereikbaarheid

Natuurlijk kan dat. Je stapt uit op Utrecht Leidsche Rijn en na een wandeling van ± 10 minuten kom je bij ons aan. 

De route
Stap uit op Utrecht Leidsche Rijn. Neem vanaf spoor 2 (aan de kant van Capgemini) de uitgang richting Wolfgang Pauliweg / Industrieterrein Lage Weide. Je loopt langs de geluidswal van de A2. Aan het eind van het looppad zie je links een grote trap, ga daar naar beneden. Onderaan de trap steek je aan het einde van het fietspad bij de stoplichten de Wolfgang Pauliweg over en sla je linksaf naar Reactorweg. Na ongeveer 150 meter ga je rechts onder een poort door naar de Radonweg. Rever en het Meeting Depot bevinden zich aan de linkerkant. Loop bij de rode loper naar binnen. Welkom!

Zeker! Vanaf station Utrecht Leidsche Rijn ben je er met drie minuten. Je kunt voor de deur je fiets parkeren.

Je kunt zowel vóór het pand als aan de zijkant van ons pand gratis parkeren.

Je rijdt dus elektrisch, net als wij! Er staan voldoende laadpalen op de parkeerplaats aan de voorkant van ons pand. Bij de rode loper ga je naar binnen. Welkom!

Rever algemeen

Wij werken voor organisaties die vooruit willen. Onze klanten zijn  (semi)overheidsinstanties, grote mkb-bedrijven en corporates. Zolang jij gelooft dat mensen het verschil maken en circulariteit vanzelfsprekend is, spreken we dezelfde taal. Samen creëren we een werkomgeving die positieve impact maakt. Voor mens, organisatie én wereld.

Wij zijn onafhankelijk en bieden een totaalpakket. Met alle expertise onder één dak – van analyse tot ontwerp en realisatie – schakelen we snel en slim. Jij hebt één aanspreekpunt, korte lijnen en een partner die écht met je meedenkt. Zo bouwen we samen aan een werkomgeving die klaar is voor morgen.

Of je nu het totaalplaatje zoekt of hulp bij een specifiek onderdeel – wij bewegen mee met jouw behoefte. Onze aanpak is modulair: van onderzoek tot ontwerp en realisatie, jij bepaalt waar we instappen.

Het begint altijd met inzicht. Wie ben je, wat heb je nodig, hoe ziet je organisatie eruit? En ook: welke behoefte hebben je medewerkers, wat zijn plannen voor de toekomst? Welk meubilair heb je al en kun je een tweede leven geven? Daar helpen we bij, onder andere door je te inspireren in ons eigen clubhuis.

Dat is helemaal afhankelijk van het project en jouw behoefte. Dit varieert van 2 tot 3 maanden bij een Research en Consult project tot 8 maanden bij een Design & Build project. Natuurlijk communiceren we de projectduur voorafgaand aan jouw project. Geen verrassingen achteraf.

Workplace Consultancy

Omdat je pas écht goed kunt inrichten en beslissen als je weet hoe je organisatie werkt, waar knelpunten zitten en wat mensen nodig hebben. Daarvoor moet je de vraag achter de vraag begrijpen om de juiste keuzes te maken. Hierdoor kun je je gebouw strategisch inzetten, wordt het succesvol en gaat de investering voor je werken.

Je richt je werkomgeving zo efficiënt mogelijk in, zodat het aansluit bij je langetermijndoelen en bedrijfsstrategie. Daardoor gaat de investering in het voor je werken. Ook zorg je ervoor dat je medewerkers echt aan jouw organisatie verbindt én werken teams efficiënter.

Wij werken voor de Rijksoverheid, (semi)overheid, gemeenten, corporates en voor groot mkb. We werken voor organisaties die hun werkomgeving efficiënter en toekomstgericht willen inrichten. Die de behoeften van hun mensen voorop zetten en circulariteit – net als wij – de norm vinden. 

Valt jouw organisatie niet in een van deze categorieën? Let’s talk! Laten we samen ontdekken wat wij voor jou kunnen betekenen.

In een gemiddeld traject houden we rekening met zo’n 10 weken: vanaf de eerste kennismaking tot en met de definitiefase. Goed om te weten: elk traject is maatwerk. De doorlooptijd hangt dan ook af van wat jij al wel en niet inzichtelijk hebt in je organisatie, waar jij behoefte aan hebt en dus wat wij voor je uitvoeren.

Communicatie is key. Door het hele proces communiceren we op verschillende momenten met alle medewerkers om draagvlak te creëren en hen mee te nemen in de verandering. Daarom betrekken we hen vanaf het eerste moment. Bijvoorbeeld via een online werkbehoefteanalyse of een werkgroep met vertegenwoordigers van verschillende afdelingen. Of denk aan een workshop om de cultuur, identiteit en behoeften van de organisatie in kaart te brengen.

Design & Build

Gemiddeld gezien duurt een Design & Build traject zo’n 35 weken. De eerste 22 weken zijn bedoeld voor het uitwerken van het design en afstemmings- en feedbackmomenten met jou als opdrachtgever. Daarna volgen gemiddeld 13 weken voor de realisatie van het ontwerp.

Met Design & Build heb je alles onder één dak. Ideaal, zeker omdat we een traject vaak starten met een Worklace Consultancy traject. Onze strategen en ontwerpers zijn vanaf het eerste moment betrokken en weten precies wat jouw organisatie en je medewerkers nodig hebben. Onze kracht zit in het vertalen van behoefte naar ontwerp en vervolgens de praktische vertaalslag in de uitvoering. 

We werken voor jou als opdrachtgever met een speciaal samengesteld bouwteam, met ons als hoofdaannemer. Wij zorgen ervoor dat het ontwerp en de realisatie naadloos aansluiten bij de behoeften van jouw organisatie én binnen de kaders in tijd, budget en gestelde doelen.

Het gaat altijd om jouw organisatie – en niet om ons. Daarom realiseren wij een werkomgeving die aansluit bij jullie werkvormen, behoeften en organisatiedoelen. Dankzij onze onafhankelijke positie kunnen we altijd adviseren over de beste oplossing, die echt aansluit bij jouw behoeften.

Wij verdiepen ons in jouw organisatie, in de mensen. Wat drijft jullie en waar staan jullie voor? Dat gaat veel verder dan een huisstijlkleur. We willen de essentie van de identiteit achterhalen en dit vertalen wij naar de ruimte. Daardoor zie je niet alleen waar een organisatie voor staat, maar voel je het ook. En inderdaad, daar kan een huisstijlkleur ook prima een onderdeel van zijn. 

Dat is zelfs ons vertrekpunt! We kijken eerst wat je aan producten hebt, zodat we bij voorkeur kunnen hergebruiken. Uiteraard controleren we of alles technisch in goede staat is. Als het nodig is geven we het product een nieuwe identiteit zodat het aansluit bij de nieuwe werkomgeving. Natuurlijk vullen we dit aan met bestaande of nieuwe circulaire producten om de ultieme werkomgeving te creëren.

Workplace Management

Dankzij onze Design & Build trajecten voelen we de verantwoordelijkheid om betrokken te blijven en onze opdrachtgevers te ondersteunen. Zie ons als strategisch partner in plaats van onderhoudspartij. We denken circulair en integraal met onze ontwerpers, projectmanagers en ons eigen label REFURB. interiors. Als onafhankelijk regisseur staan we naast jou als opdrachtgever om de ultieme werkomgeving te behouden. Voor nu en later, voor een duurzame toekomst.

Ja, we hergebruiken grondstoffen waar het kan. We kijken welke grondstoffen aanwezig zijn – en waar mogelijk zetten we die opnieuw in. Denk bijvoorbeeld aan een kantoorvloer, die de bekleding van de bar is geworden. Of het verwijderen van een houten plafond en dat verwerken in maatwerk meubilair.

In een werkomgeving is het cruciaal dat mensen en teams optimaal kunnen (samen)werken. Tegelijkertijd is jouw organisatie een levend orgaan. Afdelingen groeien en krimpen. Er ontstaan nieuwe dienstverleningen waarvoor nieuwe teams opgericht worden met mogelijk andere behoeften. Processen veranderen waardoor mensen of teams anders moeten gaan (samen)werken. Als je hier als organisatie niet op aansluit, dan verlies je mogelijk rendement in productie. En rendementsverlies is verlies in geld. Dát monitoren en zorgen dat je daar wendbaar invulling aan kunt geven, zorgt ervoor dat je optimaal functioneert. 

Wij zijn een onafhankelijke regisseur. Per situatie bepalen wij welke partner het beste past bij jouw organisatie. 

Wij werken samen met partners die – net als wij – duurzaamheid op nummer één zetten. Zonder financieel belang voor ons maken wij een kritische selectie. We selecteren wel op duurzaamheidsambitie en op organisaties die kwalitatief hoogwaardige producten leveren die toekomstgericht (duurzaam) zijn. Daarnaast werken we samen met de leveranciers van A-merken, waardoor je altijd de beste kwaliteit onderhoud van je inventaris krijgt.

Strategisch voorraadbeheer draait om optimale inzet en waardebehoud van producten. Het zorgt voor minder verspilling, lagere kosten en een duurzame inrichting. Dat is van invloed op het gebruik van de ruimtes: die sluiten beter aan bij de behoeften van je medewerkers en je organisatie. 

Kortom, strategisch voorraadbeheer geeft inzicht in onderhoud en status van producten. Ook in de producten die níet gebruikt worden – en mogelijk op een andere locatie een tweede leven kunnen krijgen.

Let's innovate your workplace

Klaar voor een werkomgeving die echt werkt voor jouw organisatie? Vul het formulier in of stuur een mail naar info@rever.nl, dan nemen we snel contact met je op. Wil je liever meteen een collega spreken? Dat kan natuurlijk ook! Bel naar 030-2142255.