Privacy Verklaring

Wat we verzamelen en waarom?

We verzamelen persoonsgegevens van prospects, klanten, leveranciers en bezoekers van onze website of als je bij ons langs komt. We gaan altijd vertrouwelijk met jouw gegevens en privacy om. De informatie wordt veilig opgeslagen en is alleen toegankelijk voor die mensen die erbij moeten.

Een of meerdere dingen kunnen we van je bijhouden:
  • Voor- en achternaam – om je netjes aan te spreken
  • Functie of rol in de organisatie – zodat we beter weten welke informatie, tips en evenementen voor jou relevant zijn
  • Bedrijfsnaam – wij doen zaken met contactpersonen van een bedrijf, vandaar dat we de bedrijfsnaam willen weten.
  • Telefoonnummer – om contact met je op te nemen. Het telefoonnummer van je werkgever is vaak voldoende voor ons. Wij zij een B2B gerelateerd bedrijf en contact zal vrijwel altijd zakelijk gerelateerd zijn.
  • E-mail adres – om jou via de mail op de hoogte te houden. Dit kan middels een nieuwsbrief, aankomende evenementen, kennismaken met ons als bedrijf of onze leveranciers.

Alle informatie verzamelen we alleen zodra jij deze bij ons kenbaar hebt gemaakt. We bewaren de gegevens niet langer dan nodig.

De volgende rechten heb je altijd:
  • Je hebt recht op inzage, rectificatie of het wissen van jouw persoonsgegevens
  • Je hebt het recht om bezwaar te maken over het gebruik van jouw persoonsgegevens
  • Je hebt het recht om toestemming van persoonsgegevens in te trekken. Bij ons bijvoorbeeld het uitschrijven voor de nieuwsbrief.
  • Je hebt het recht om te klagen bij de autoriteit persoonsgegevens
We maken gebruik van de volgende tools:
  • MOA – dit is ons zakelijk softwarepakket waar wij onze administratieve processen in vastleggen. Denk aan: boekhouding, CRM, HRM en projectmanagement.
  • Google analytics – dit is geactiveerd op onze website. Alle gegevens in Google Analytics zijn zoveel mogelijk geanonimiseerd en niet te herleiden naar individuen. Gegevens worden maximaal 26 maanden bewaard zodat we trends van de afgelopen 2 jaar kunnen vergelijken.
  • Google Tag Manager – dit is gebruikt op de website om zo ook Google Analytics te kunnen gebruiken
  • Mailchimp – om informatie te verstrekken, evenementen onder de aandacht te brengen en tips en trucs.

Verwerking gegevens bij het inschrijven voor een activiteit

A. Doel van gegevensverwerking bij het inschrijven voor een activiteit

Schrijf je je via Rever Interieurprojecten in voor een activiteit, zoals een kennissessie, netwerkborrel, opleiding of een andere (online) bijeenkomst, dan verwerken we je persoonsgegevens. Persoonsgegevens waar in ieder geval naar gevraagd kan worden zijn je naam, organisatie, functie, e-mailadres, telefoonnummer en specifieke vraagstukken voor de activiteit.

Deze gegevens worden door ons verwerkt om de activiteit zo goed mogelijk te kunnen organiseren. Hierbij kan gedacht worden aan het maken van naambadges en communicatie over de inschrijving en de activiteit zelf. Daarnaast kan je e-mailadres gebruikt worden om voor de activiteit informatie te sturen over de activiteit, zoals onder andere over het programma. Je e-mailadres kan ook achteraf gebruikt worden om informatie te delen over de ingeschreven activiteit, zoals onder andere een artikel of verslag.

B. Gegevens delen met derden

Na inschrijving voor een activiteit, kunnen je gegevens worden verstrekt aan externe sprekers en (mede-)organisatoren. Dit is met doel om onze activiteiten en overeenkomsten zo goed mogelijk af te kunnen stemmen op de deelnemers en om het netwerken te kunnen faciliteren. Gegevens die gedeeld kunnen worden zijn naam, organisatie, functie en specifieke vraagstukken die zijn verstrekt voor de activiteit. Je e-mailadres en telefoonnummer zullen niet gedeeld worden. Indien je niet wenst dat je gegevens gedeeld worden, dan kun je voordat je je inschrijft een e-mail met een verzoek sturen naar info@rever.nl.

C. Foto en video opnames

Bij onze activiteiten kunnen foto en video opnames gemaakt worden. Wanneer je aan deze activiteiten deelneemt, geef je ons toestemming om beelden (foto en video) waar je op staat te gebruiken voor marketing- en communicatiedoeleinden.

D. Gegevens bewaren voor kennisdeling

Je kunt er bij inschrijving voor een activiteit voor kiezen om ermee akkoord te gaan dat je in de toekomst benaderd kunt worden door Rever Interieurprojecten voor kennisdeling. Dit kan zowel telefonisch als per e-mail zijn. Hiervoor zullen je gegevens bewaard worden. Indien je hiermee akkoord bent gegaan en je wilt je gegevens verwijderen, kun je een e-mail sturen naar info@rever.nl.

E. Inschrijven voor de nieuwsbrief

Wanneer je je inschrijft voor onze nieuwsbrief, zullen je gegevens worden opgenomen in onze nieuwsbrief database. We zullen je vervolgens nieuwsbrieven sturen. Je kunt je ook weer afmelden voor de nieuwsbrieven.

Wil je iets aanpassen of heb je een vraag?

Als je nog vragen hebt over de gegevens die Rever Interieurprojecten B.V. verzamelt, of hoe wij deze gebruiken, neem dan contact met ons op.

Dit kan via 030 – 214 22 55 of via info@rever.nl

Wil je de werkomgeving circulair inrichten?

Lees dan nu onze whitepaper over circulair inkopen en beheren van de werkomgeving.