Werken achter een ergonomische werkplek voorkomt fysieke klachten en verhoogt de arbeidsproductiviteit. Nu het (verplichte) thuiswerken écht nog wel een flinke tijd aanhoudt, is het tijd om goede thuiswerkplekken te verzorgen voor je medewerkers.
Wij kunnen ons voorstellen dat jij als werkgever maar één ding wilt: ergonomisch verantwoorde werkplekken op een eenvoudige manier bij je medewerkers thuis leveren. Wij maken het je makkelijk met deze 5 simpele stappen:
Alles is direct uit voorraad leverbaar en op alle producten bieden wij 2 jaar garantie.
Wil je ook op deze makkelijke én verantwoorde manier thuiswerkplekken faciliteren voor je medewerkers? Laat hier je gegevens achter en we nemen vandaag nog contact met je op!
Wij werken bij voorkeur met refurbished werkplekken en bureaustoelen van A-merken. Dit betekent dat we producten van hoge kwaliteit kunnen aanbieden voor een aantrekkelijke prijs. Aan al het refurbished meubilair wordt correctief en preventief onderhoud uitgevoerd en alle producten voldoen aan de Europese NEN-normeringen. Door voor refurbished te kiezen, ondersteun je de transitie naar een circulaire economie: er hoeven niet onnodig producten weggegooid te worden en er worden minder grondstoffen gebruikt voor de productie van nieuw meubilair.
Wil je medewerkers meer keuzemogelijkheden bieden en hecht je er belang aan dat een thuiswerkplek ook inspirerend aanvoelt en past in het interieur van je medewerker? Kijk dan eens op deze pagina. Wellicht vind je onze tips voor thuiswerken ook interessant om te lezen.
Wij maken het je makkelijk!